תפריט

תנור חימום גז ביתי

תנור חימום גז ביתי מציע היום נראות שונה משל התנורים בעבר. אמצעי החימום עצמו הוא הגז הביתי, שקיים כמעט בכל בית והתנור עצמו יכול להגיע בעיצובים שונים כשכל אחד יכול לבחור את האחד המתאים לו כאשר השיקולים מתייחסים לנראות התנור עצמו, הגודל שלו ואף צורת הבעירה הנראית לעין. הסיבות לבחירת תנור חימום גז ביתי נראות – […]

תנור חימום גז ביתי מציע היום נראות שונה משל התנורים בעבר. אמצעי החימום עצמו הוא הגז הביתי, שקיים כמעט בכל בית והתנור עצמו יכול להגיע בעיצובים שונים כשכל אחד יכול לבחור את האחד המתאים לו כאשר השיקולים מתייחסים לנראות התנור עצמו, הגודל שלו ואף צורת הבעירה הנראית לעין.

הסיבות לבחירת תנור חימום גז ביתי

  • נראות – הנראות של תנור חימום גז ביתי והאש הבוערת בו, מושכת רבים לפתרון מסוג זה. היות וישנם עיצובים שונים של תנורים, כל אחד יכול למצוא את האחד המתאים לו ביותר.
  • חימום נעים – החימום בעזרת תנור גז הוא נעים (בוודאי בהשוואה למזגן), ישנה אפשרות לשלוט ברמת החום וכן להוסיף פתרון של פיזור החום בחדר בעזרת מפוח המיועד לכך.
  • ניקיון – לאלו אשר רוצים ליהנות מחימום נעים ואווירת האש הקסומה וכל זאת בלי להתעסק בקמין עצים וכל הכרוך בו, פתרון זה של תנור חימום גז ביתי יהיה מושלם.

בחירת התנור המתאים לבית שלכם

בבחירת תנור חימום גז ביתי אין נכון ולא נכון. שתי משפחות יכולות לבחור כל אחת בשני תנורים שונים במראה ובגודל ועם זאת שתיהן יכולות ליהנות מאווירה נעימה וחמימה בבית בחודשי החורף (וזאת אפילו אצל משפחות שכנות). ההחלטה על התנור הנכון לבית תצטרך להתחשב בין היתר גם בגודל החלל שלו וגם במגבלות שיש במקום, אם ישנן. כמובן, התייעצות עם חנות המתמחה בתחום תנורי החימום, תאפשר לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

גודל החלל – ברגע שהבית כבר נבנה, גודל החלל יהיה נתון, אלא אם אתם עומדים לפני שיפוץ והתנור הוא אחד המרכיבים שעומדים להיכנס לבית. בבואכם לחנות מומלץ שתביאו אתכם תכניות בנייה או מידות שתיקחו לבד. היום, ישנם תנורי חימום בגז מסוגים שונים וכל תנור יכול לתת עוצמה שונה וחלקם יפזרו את החום טוב יותר מאחרים. כדי לבצע את ההתאמה המושלמת של התנור כדאי להביא את הנתונים של המקום ולהתייעץ עם הצוות המקצועי של החנות.

מגבלות המקום – לעתים ישנן מגבלות במקום ואי אפשר להתעלם מהן. המגבלות יכולות להיות קושי לשים ארובה במקום הרצוי (ואז יש לבחון איך שמים את התנור במקום המיועד או אם לשים אותו במקום אחר) ואלו יכולות להיות מגבלות של גודל המקום המיועד לתנור חימום (ואז לעתים יש לבחור באחד במידות קטנות). זוהי סיבה נוספת מדוע כדאי להגיע לחנות עם שרטוט של החלל.

העסק שייתן לכם שירות מקצועי לאורך כל הדרך

תנור חימום גז ביתי יכול לספק לכם את הפתרון הרצוי לכם אם רק תבחרו את התנור הנכון ואת העסק המתאים לכך. העסק אשר מתמחה בתחום תנורי חימום ופתרונות חימום, צריך לתת לכם שירות מרגע הבקשה שלכם בפתרון, לאורך הרכישה, ההתקנה וגם לאחריה בצורת אחריות או שירות בבית.

מבחינתכם, כדאי שתבחנו כי העסק מציע לכם פתרונות שונים לאחר שהקשיב לבקשות שלכם וראה את התכניות של הבית. כדאי שתבדקו כי יש לו יותר מפתרון אחד יחיד (אחרת הוא ינסה למכור לגם את תנור החימום בגז שיש לו במלאי) וכן תבחנו כי הוא יכול לתת לכם שירות שכולל את כל מה שאתם צריכים (למשל ליווי בהתקנה או התקנה מלאה וכן מענה במקרה של שאלות לאחר ההתקנה). רכישת תנור חימום גז ביתי תהיה לרוב חד פעמית ואתם בוודאי תרצו לקבל את השירות הטוב ביותר.

לכניסה לקטלוג שלנו – לחצו כאן

לפרטים נוספים וייעוץ חינם – צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך עוד